خیر ورزش دوست سراب مبلغ ۲ میلیارد ریال برای ورزش سراب هزینه کرد

مصاحبه با خیری که تاکنون 2 میلیارد ریال برای ارتقا سلامت و کمک به کشف استعدادهای فرزندان شهرستان هزینه کرده است.

در روزگار فعلی در جای جای زندگی می بینیم که افراد یا گروه هایی در امر خیریه مشارکت داشته و هر کس به وسع توان خود در این امر خیر، قدم پیش می گذارند.

گروه های خیریه مختلفی که هدفی جز تامین و مرتفع سازی بخشی از نیازهای نیازمندان با یاری سایر آحاد مردم ندارند، در شهرمان هستند گروه هایی همچون مجمع خیرین سلامت سراب، خیر النسا، چهارده معصوم یا خیر های مدرسه و یا بیمارستان ساز و غیره ..

اما هستند افرادی که به تنهایی خدمات ارزنده ای از خود به یادگار می گذارند، این افراد در بخشی از جامعه اقدام خیرانه ای انجام می دهند که شاید تاکنون در سطح شهرستان سراب هیچ گروه یا مجمعی برای آن تشکیل نشده و هیچ کس شروع و استارت این گروه را در ذهن نپرورانده است.

افرادی که از جیب و هزینه شخصی خود می خواهند برای سلامتی و پر کردن اوقات فراغت جوانان تلاش کنند، بی شک این افراد بدون هیچ چشم داشت و منفعتی در راه ورزش هزینه های کلانی را انجام داده و خواهند داد.

غلامحسن خرم خیر بزرگ ورزش سراب کسی که جدیدا ریاست هیئت فوتبال سراب را بر عهده گرفته و در این مدت کم خدمات شایسته برای ارتقای سطح سلامت جوانان و جامعه انجام داده است.

او در گفتگو با خبرنگار رسانه سراب نیوز از هزینه کرد مبلغ ۲ میلیارد ریال در مدت نزدیک به ۳ ماه برای هیئت فوتبال سراب ابراز کرد و گفت: در مدت کوتاهی که هیئت فوتبال سراب را تحویل گرفته ام، مسابقات فوتبال و جام حذفی شهرستان سراب را با حضور شانزده تیم ( هشت تیم لیگ و هشت تیم جام حذفی) بدون دریافت مبلغی از تیم ها بابت حق شرکت برگزار کرده ایم و این در شرایطی است که برای برگزاری این دو رویداد مبلغ ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده و این هزینه ها شامل، تعمیر و نگهداری زمین چمن، خط کشی زمین چمن برای هر مسابقه، حق الزحمه عوامل برگزاری، حق الزحمه داوری، تهیه جوایز، کاپ مسابقات برای تیم های برتر و تندیس برای نفرات منتخب همچون آقای گل و بهترین بازیکن و غیره است.

خرم ادامه داد: برای برگزاری و میزبانی شایسته از مسابقات استانی و کشوری تابلو تعویض استاندارد مخصوص لیگ برتر که در سطح استان فقط خود تبریز آن هم برای مسابقات لیگ برتر از آن استفاده می کند را توسط پویا خرم به مبلغ ۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تهیه و در اختیار داوران سراب قرار دادیم و علاوه بر تابلو تعویض، برای ۱۴ داور فعال شهرستان سراب سِت سه رنگ لباس داوری به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تهیه و اهدا شده است.

خیر ورزشیار سراب با اشاره به اینکه از ۳۰ سال قبل بخشی از سکوهای استادیوم تختی سراب نیمه تمام مانده بود، عنوان کرد: مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای تکمیل بخش نیمه تمام سکوهای استادیوم تختی صرف شده و در کنار این مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای احداث سرویس بهداشتی اختصاصی هیئت فوتبال هزینه شده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان سراب تجهیز و ساماندهی ساختمان هیئت فوتبال سراب را جز اولویت های خود برشمرد و گفت:  تجهیز و بازسازی بخش های هیئت فوتبال سراب جز اولویت های کاری خود بوده و بزودی تغییرات مهم در اتاق داوران، رختکن ها و تاسیس خوابگاه ویژه هیئت فوتبال سراب ایجاد خواهد شد که به جهت تجهیز و رفع نواقص اتاق هیئت مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تاکنون صرف شده است.

شرکت تیم فوتسال بانوان سراب برای اولین بار در مسابقات لیگ استانی

خرم با اشاره به این که اهمیت رسیدگی و توجه به تیم های پایه می تواند زمینه ساز ظهور استعداد های ناب فوتبال سراب شود، بیان نمود: همه ما شاهد هستیم استعداد های بزرگی در ورزش سراب حضور داشته و دارند از جمله آن می توانم به حمید استیلی که یاد و خاطره گلزنی و صعود به جام جهانی هنوز که هنوز است یادآوری آن موجب شعف است تا بازیکنانی همچون رضا شکاری، امید نورافکن، محمدرضا خانزاده و بزرگان دیگر که نشان از استعداد ناب ورزشکاران سراب داشته و دارند و برای همین منظور فستیوال مدارس فوتبال  را در سراب با هزینه ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ به منظور استعداد یابی برگزار کرده و هفت بازیکن مستعد را به تیم های استانی معرفی کردیم و برای پرورش استعدادهای فوتبال سراب هزینه اعزام تیم های نونهالان و جوانان سراب را که مبلغی در حدود ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ بود را پرداخت کرده  و به این مسابقات اعزام کرده ایم.

غلامحسن خرم در پایان با اشاره به این که تاکنون نزدیک ۲ میلیارد ریال از حساب شخصی خود هزینه کرده است، گفت: هیچ چشم داشتی از مسئولین نداشته و ندارم  و فقط می خواهم تا آنجا که می توانم به ورزش شهرستان علی الخصوص رشته فوتبال و فوتسال خدمت کنم و ورزشکاران سراب را برآنچه لیاقت آن را دارند برسانم و در این راه فقط از خانواده ها می خواهم فرزندان خود را در راه فوتبال حمایت کنند تا ما نیز بتوانیم با معرفی جوانان با استعداد سراب به تیم های استانی و کشوری زمینه ساز حضور آنان در تیم های مطرح کشور و تیم ملی باشیم.