آخر شاهنامه برای تراکتور‌خوش بود/ پیروزی در پایان دور رفت

تیم تراکتور در آخرین بازی نیم فصل اول خود برابر استقلال به برتری دست یافت.

به گزارش سراب نیوز، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم استقلال بود که این بازی در پایان با برتری دو بر سفر تیم تراکتور به پایان رسید.

این بازی با برتری تیم تراکتور آغاز شده و اولین فرصت بازی ضربه اسدی بود که با درخشش حسینی نتیجه ای برای تراکتور به همراه نداشت.

در دقیقه ۲۵ بازی محمد محبی مصدوم و امیرارسلان مطهری به جای وی وارد زمین شد تا تیم استقلال تغییر زودهنگامی در ترکیبش داشته باشد.

در دقیقه ۳۷ بازی تیم تراکتور با ضربه محمد قنبری به گل دست یافت. گلی که ابتدا  کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد اما داور مسابقه را رد تصمیم کمک خود، گل را به درستی تأیید کرد.

نیمه دوم هم با برتری تراکتور آغاز شد و تیم استقلال در حالی که در تلاش برای زدن گل مساوی بود، در یک ضد حمله تیم میزبان به گل دوم دست یافت. محمد قنبری با ضربه دقیق گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه بازی حملات هر دو تیم نتیجه ای در برنداشت و اخباری مانع از گشودن دروازه  تیمش شده و حسینی هم تلاش کرد بیش از دو گل دریافت نکند.

در نهایت بازی تیم های تراکتور با استقلال به برتری دو بر صفر تراکتور به اتمام رسید تا شاگردان خمز با ۲۲ امتیاز به کار خود پایان و تا رده ششم جدول صعود و استقلال هم با ۲۴ امتیاز و قرار گرفتنم در رده چهارم به کار خود در نیم فصل پایان بخشید.

دو تیم هفته آینده در جام حذفی کشور به میزبانی استقلال در تهران به مصاف هم خواهند رفت.