باز هم شکست در ضربات پنالتی:

مسی به آرزویش رسید! آرژانتین قهرمان جام جهانی شد

بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی 1986 برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.

به گزارش سراب نیوز، تیم ملی فرانسه در شبی که به یکباره و از دقیقه ۸۰ به بعد متحول شده و نمایش درخشانی برابر آرژانتین داشت، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب آلبی سلسته شده و فرصت قهرمانی در جام جهانی و فتح ستاره سوم را از دست داد. هت تریک تاریخی و فراموش نشدنی کیلیان امباپه باعث شد در نهایت شاگردان دیدیه دشان کار را به تساوی بکشانند، اما در ضربات پنالتی عملکرد این تیم چندان خوب نبود و آنها در نهایت به نایب قهرمانی رضایت دادند.

کینگزلی کومان و اورلین شوآمنی، دو ستاره جوان تیم ملی فرانسه پنالتی خود را تقدیم امیلیانو مارتینز کردند و اگرچه کیلیان امباپه و کولو موآنی توانستند ضربات خود را تبدیل به گل کنند، اما در سوی مقابل ستاره های آرژانتین همگی ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و تیم ملی فرانسه باز هم مغلوب شد.

در سال ۲۰۰۶ نیز این تیم در ضربات پنالتی در فینال مقابل تیم ملی ایتالیا شکست خورد و این دومین باخت آنها در فینال مهم ترین تورنمنت ملی بود. آن شب فقط دیوید تزرگه پنالتی خود را به دیرک کوبید و فرانسه باخت، اما امشب دو نفر نتوانستند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و پس حداقل برای هواداران فرانسه شکست دیگر اتفاق عجیبی نبود.