پایان لیگ فوتسال سراب با قهرمانی امیران توسعه

امیران توسعه قهرمان مسابقات لیگ فوتسال سراب شد 

مسابقات لیگ فوتسال شهرستان سراب در رده سنی آزاد با شرکت 9 تیم از سراسر شهرستان بمدت چهار ماه در سالن حجاب سراب بصورت دوره ای برگزار و امیران توسعه سراب بعنوان قهرمان مسابقات شناخته شد.

به گزارش گروه ورزشی سراب نیوز، غلامحسن خرم رئیس هیئت فوتبال شهرستان سراب در مصاحبه با سراب نیوز، گفت: مسابقات لیگ فوتسال شهرستان سراب که با شرکت ۹ تیم از آذر ماه در محل سالن حجاب سراب بصورت دوره ای برگزار گردید، در پایان تیم امیران توسعه سراب با کسب ۲۲ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد، در دیگر سو تیم علم و ادب تنها با یک امتیاز اختلاف در جایگاه دوم و سهند آذربایجان در مکان سوم قرار گرفتند.

خرم ادامه داد: بهنام بحری از تیم امیران توسعه بعنوان بهترین بازیکن این دوز از مسابقات انتخاب شد، همچنین فرهاد محمدنسب از تیم امیران توسعه بعنوان بهترین مربی، علی علینژاد با ۲۴ گل زده از تیم علم و ادب بعنوان آقای گل رقابت ها و و بهزاد حسن پور از تیم سهند آذربایجان بعنوان بهترین دروازبان این رقابت ها انتخاب شدند.

گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه مورخ ۱۹ اسفند ماه با حضور یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر سراب در محل سالن حجاب برگزار شد.