رئیس دادگستری شهرستان سراب خبر داد؛

کاهش وقوع جرم در شهرستان سراب

رئیس دادگستری سراب آذربایجان شرقی از کاهش آمار جرم در این شهرستان خبر داد و گفت: نسبت جرایم در شهرستان سراب روند نزولی به خود گرفته است.

به گزارش سراب نیوز، جلسه پیشگیری از وقوع جرم سرقت به ریاست استادی رئیس دادگستری شهرستان سراب و با حضور علیانسب دادستان سراب، علی جهانی فرماندار شهرستان سراب، فرماندهی انتظامی و تعدادی از رؤسای ادارات در محل دادگستری سراب تشکیل شد.

در این جلسه سیمای جرایم و آسیب‌های اجتماعی و تصویب تقسیم کار شهرستانی در چهارچوب وظایف و مأموریت‌ها در امر پیشگیری از سرقت بررسی شد.

استادی رئیس دادگستری شهرستان سراب با اشاره به آثار سوء روحی و روانی که جرم سرقت در جامعه و برای افراد جامعه ایجاد می‌کند، گفت: باید تمهیداتی همه‌جانبه اندیشیده شود که آرامش روانی جامعه و مردم از بُعد اطمینان نسبت به رسیدگی به جرم سرقت و مجازات قانونی سارقان، تحکیم شود و هیچ‌گونه نگرانی از این ناحیه برای مردم وجود نداشته باشد.

وی افزود: تمهیدات لازم در ایام تعطیلات نوروزی اندیشیده شود تا از سرقت‌های احتمالی جلوگیری شود.

رئیس دادگستری شهرستان سراب با بیان اینکه پیشگیری از جرم سرقت می‌تواند آرامش را در شهرستان حاکم کند، تصریح کرد: باید با تدابیر لازم اجازه سرقت از مجرمین در شهرستان سلب شود.

وی افزود: پلیس ساختمان و گشت‌های ادارات ذیربط فعالیت و نظارت‌های خود را در ایام تعطیلات بیشتر کنند تا از ساخت و ساز‌های غیرمجاز جلوگیری گردد.

استادی در ادامه از کاهش جرایم در شهرستان سراب خبر داد و گفت: نسبت جرایم در شهرستان سراب روند نزولی به خود گرفته است.

در ادامه جلسه دادستان سراب از اقدامات پیشگیرانه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان سراب خبر داد و گفت: بازرسی و گشت زنی در ایام تعطیلات تشدید خواهد شد و ساخت و ساز‌های غیرمجاز توسط دستگاه‌های ذیربط قلع و قمع خواهد شد.

علیانسب همچنین از برخورد قانونی با برهم زنندگان آسایش مردم در پایان سال خبر داد.