حضور همه سلیقه ها و گرایش ها در حوزه انتخاباتی سراب

به گزارش نیوز سراب فارس نوشت: با اعلام اسامی غیررسمی تائیدشدگان انتخابات نمایندگی مجلس از شهرستان سراب آرایش انتخاباتی در این حوزه انتخابیه در حال شکل‌گیری است. درحالی که تا دیروز نامزد شاخص اصلاح‌طلبان غایب بزرگ انتخابات محسوب می‌شد، امروز خبر رسید که شورای نگهبان صلاحیت وی را تائید کرده و از طرف دیگر یوسف […]

به گزارش نیوز سراب فارس نوشت: با اعلام اسامی غیررسمی تائیدشدگان انتخابات نمایندگی مجلس از شهرستان سراب آرایش انتخاباتی در این حوزه انتخابیه در حال شکل‌گیری است.

درحالی که تا دیروز نامزد شاخص اصلاح‌طلبان غایب بزرگ انتخابات محسوب می‌شد، امروز خبر رسید که شورای نگهبان صلاحیت وی را تائید کرده و از طرف دیگر یوسف داوودی نماینده فعلی سراب که با وجود مستقل بودن در دور دوم انتخابات دوره قبل با حمایت ضمنی اصولگرایان راهی مجلس شد نیز در صحنه حاضر است.

امیر ‌صنعتی‌مهربانی نماینده دور هفتم سراب نیز با انتقال از حوزه انتخابیه تهران قصد دارد تا دوباره بخت خود را در سراب بیازماید.(البته این موضوع باید به تایید هئیت اجرایی شهرستان برسد)

از اردوگاه اصولگرایان نیز بهمن عبدالله پورآزاد استاد دانشگاه و دانش آموخته حقوق، اژدر علمی فرماندار اسبق عجب‌شیر در دوران دولت احمدی‌نژاد و محمد عبدالهی فرماندار اسبق چاراویماق نامزد شدند و این درحالی است که هنوز نامزد اصولگرایان در سراب معرفی نشده است.

هرچند که در حوزه انتخابیه سراب آراء تشکیلاتی و حزبی زمانی تعیین‌کننده می‌شود که نامزدها از آراء محلی و پایگاه رای اجتماعی اقشار مختلف  برخوردار باشند.

محمد عبدالهی و بهمن عبدالله‌پور دوره قبل نیز نامزد بودند.

احمد حسین پوری شهردار اسبق سراب و علیرضا ابهری رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی سراب نیز نامزد مجلس بوده و هر کدام تلاش دارند تا به عنوان چهره جدید نظر رای‌دهندگان را جلب کنند.

تا این لحظه نتیجه اعتراض مهناز بهمنی نماینده دوره نهم مشخص نشده و حضور او نامشخص است.

سیدکمال انواری، سیدزاده، ملکی، صفایی، حسنعلی‌پور، حسین‌پورآزاد، علی قلیزاده، محمود طاهری و قادری از دیگر نامزدهایی هستند که برای بار اول نامزد شدند.

به هرحال با چینش نامزدها از هر سلیقه و گرایش شاهد انتخابات پرشوری در سراب خواهیم بود.