تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری در مهربان

عصرامروز نفرات برتر کنکور که در رشته‌های پزشکی وقبول شدگان دانشگاه‌های دولتی باحضور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان و امام جمعه مهربان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار سراب نیوز، عاشور اکرمی معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور گفت:تحول فرهنگ جامعه ما از دانشگاه شروع می‌شود و دانشگاه کانون تحویل فرهنگ در اجتماع است.

اوافزود: دانشجوی منتقدجامعه می‌تواند در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، کشاورزی وصنعت با آسیب شناسی راه‌های موانع و توسعه را ترسیم کنند.

حجت الاسلام عینلو امام جمعه مهربان هم در این مراسم گفت:قبول شدگان کنکور امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیر داشته و قبول شدگان در رشته پزشکی نوید تازه برای منطقه مهربان خواهد داشت.

اوافزود:برنامه ریزی صحیح اداره آموزش و پرورش مهربان و تلاش دبیران و خانواده‌های دانش آموزان موجب شده است که امسال شاهد پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی باشیم.

یعقوبی رئیس آموزش و پرورش مهربان هم گفت:کنکور سراسری برای دومین بار در منطقه مهربان برگزار می‌شود و برگزاری منظم و بدون نقص این رویداد علمی موجب شده است،دانش آموزان با روحیه مضاعف و بدون استرس در محل آزمون حضور یابند.

اوافزود:افزایش چشم گیر پذیرفته شدگان کنکور امسال در سایه تلاش دانش آموزان و همکاران و خانواده‌های آنهاست و با برنامه ریزی که صورت گرفته امید آن را داریم که در کنکور ۱۴۰۰ شاهد افزایش پذیرفته شدگان هم باشیم.

در این مراسم با همکاری اداره آموزش و پرورش مهربان و شهرداری و شورای شهر مهربان و شهرداری و شورای شهر شربیان از ۴۰ پذیرفته شدگان برترکنکور امسال تجلیل بعمل آمد.