امام جمعه مهربان؛

اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در قبال تعهد خود به خیرین عمل کند

امام جمعه مهربان گفت:عدم تعهد اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نسبت به مدارس آزادی و عفت شهر مهربان موجب شد، این مدارس در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش نشود.

حجت الاسلام رحمتی گفت:طبق تفاهم نامه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با خیر مدرس ساز، خوشبختانه خیر محترم به تعهدات خود عمل کرد، ولی عدم تعهد اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان موجب شد کار احداث این مدارس نیمه تمام رها شود.

بخشدار بخش مهربان هم گفت:درطول یک و نیم سال ۱۰۰میلیارد تومان در حوزه راه روستایی و شهر هزینه شده است.

ابراهیمی گفت: در کل استان در حوزه راه‌های روستایی ۶۵درصد آسفالت هستند و لی در بخش مهربان ۸۵درصد است و امیدواریم امسال به ۱۰۰درصد برسانیم.

وی گفت: طبق تفاهم نامه بین استان اردبیل و استان آذربایجان شرقی احداث جاده مهربان به مشکین شهر که حدود ۴۵۰۰نفر عشایر ساکن در این مسیر داریم، خوشبختانه با تخصیص اعتبار از مسیر روستای قزلجه سادات تا دیلمشاه بطول ۱۲کیلومتر و با هزینه ۲۲میلیارد تومان شروع شده است.

وی افزود:همچنین مسیر ایل باغی تا روستای ارزنق بطول ۲۲کیلومتر عملیات آسفالت ریزی شده است که امیدوارم تا افتادن برف به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد:مسیر برآغوش به روستا‌های گردشگری آتمیان که مسیر جایگزین است طراحی و نقشه برداری شده است و امیدواریم با ایجاد این راه شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم