استاندار آذربایجان شرقی: امنیت استان مثال‌زدنی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امنیت استان در سطح کشور مثال‌زدنی است و این امنیت به واسطه حضور فعال نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی به دست آمده است.
به گزارش سراب نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با وی به مناسبت سال جدید، افزود: نیروی انتظامی در تمامی ایام و در روزهای خاص همیشه پای کار بوده و با درایت، تدبیر و خویشتن‌داری توانسته امنیت را در جامعه برقرار کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی توانمند و با اقتدار در تمامی صحنه‌ها حضور دارد تا امنیت و آسایش را در جامعه برقرار کند.
پورمحمدی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم همانند هشت سال دفاع مقدس با صبر و مقاومت پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: معتقدم باید نارسایی‌ها بیان شود، اما در کنار آن اعتمادسازی نیز باید ایجاد شود تا جامعه از التهاب و نگرانی دور بماند.
فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی نیز در این دیدار گفت: میزان تلفات تصادفات رانندگی در استان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.
سردار حسین عبدی از افزایش ۱۰۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در این ایام در آماده‌باش کامل بود و ارتباطات خود را در محلات افزایش داد.