مطاهر تابانی؛

شورای شهر سراب به وعده های خود عمل نکرده و حمایتی از قهرمانان نداشتند

مظاهر تابانی قهرمان ورزشی شهرستان سراب در رشته پرورش اندام با انتشار پستی در اینستاگرام از شورای شهر فعلی سراب گلایه کرد.

به گزارش سراب نیوز مظاهر تابانی قهرمان ارزنده شهرستان سراب در رشته بدنسازی و پرورش اندام که در کارنامه ورزشی خود مدال قهرمانی مسابقات جهانی پرورش اندام و چندین مدال خوش رنگ دیگر جهانی و کشوری دارد در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ارسال پیامی نوشت:چند روز پیش جلسه سرانه ورزش شهرستان سراب برگزار شد، جا دارد یه خسته نباشید عرض کنم خدمت این عزیزان که اولا ۲ سال پیش شوراهای عزیز شهرمان قول اهدای خودروی پراید به مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی ( مظاهر تابانی و علی امینی) را دادند ولی متاسفانه به قولشان وفا نکردند.

بنده درخواست یک قطعه زمین از اراضی ورزشی برای احداث یک مجموعه ورزشی کامل و در شان همشهریان عزیزم کردم که متاسفانه با مخالفت چند تن از شوراهای عزیز و شهردار محترم روبرو شدم.

حال سوال اینجاست: شما عزیزا وقتی از ۲ قهرمان ملی و افتخار آفرین بین المللی شهرتان هیچ حمایتی نمی کنید، این جلسات بیهوده را چرا برای مردم به نمایش می گذارید؟

وقتی به قولی که رسما در نماز جمعه به همه مردم وعده می دهید و بعدا به قولتان عمل نمی کنید و می گوییدمنابع مالی مان ضعیف است چرا دوباره کاندید می شوید؟؟ اگر واقعا توان عمل به گفته هایتان را ندارید مرحمت فرمایید و میدان را به جوانان بسپارید.

همینجا از تک تک همشهریان عزیزم که همیشه به بنده حقیر روحیه و انگیزه داده اند بی نهایت سپاسگزاری می کنم نه از مسئولینی که وعده دروغ می دهند و به ورزشکار هیچ اهمیتی نمی دهند.

قصد بی احترامی یا … به هیچ احدی را ندارم چرا که تک تک این عزیزان برای شخص بنده مهم و عزیز هستند، فقط از این به بعد عیچ مسئولی حق ندارد اسم بنده را در هیچ لیست یا جلسه یا …. به کار ببرد، یا علی مدد

همچنین این قهرمان ورزشی در ۲۱ بهمن سال ۹۸ نیز با انتشار پستی در اینستاگرام و همچنین مصاحبه ای با خبرگزاری فارس از عدم واگذاری زمین و همچنین وعده اهدای پراید به قهرمانان ورزش گلایه کرده بودند.