تجلیل از مدال آوران استانی کشتی شهرستان در حضور نماینده سراب

در مراسمی با حضور نماینده شهرستان سراب، شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین شهرستان از مقام آوران مسابقات استانی کشتی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، نماینده شهرستان سراب در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استانی کشتی سراب، عنوان کرد؛ سراب شهر قهرمان و پهلوان پرور است که این خطه قهرمانان و پهلوانان بزرگی همچون جهانبخت توفیق و عبادالله پهلوان در دامان خود پرورش و به عرصه های ملی و بین المللی معرفی کرده است.

داودی با اشاره به استعدادهای درخشان در ورزش شهرستان، گفت؛ توجه به استعدادها، الخصوص در رشته های مختلف ورزشی مورد توجه دفتر نمایندگی است و برای همین منظور تهیه ۲ تخته تشک کشتی را در دستور کار قرار داده ایم و بزودی در اختیار هیئت کشتی شهرستان سراب قرار خواهیم داد.

نماینده سراب ادامه داد؛ در نظر داریم رشته کشتی فرنگی را در سراب ایجاد کنیم به همین جهت هماهنگی های لازم برای اختصاص مربی ویژه و امکانات لازم جهت ایجاد باشگاه در بخش کشتی فرنگی تدارک دیده شده است.

داودی در پایان بیان داشت؛ در آینده نزدیک برای تقویت تیم کشتی شهرستان سراب اردوی مشترکی با تیم جویبار با حضور قهرمان ملی حسن یزدانی برگزار خواهیم کرد.

در برنامه تجلیل از مدال آوران استانی کشتی شهرستان سراب با حضور نماینده شهرستان، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولین و شهروندان به دو نایب قهرمان هر کدام یک نیم سکه بهار آزادی و به نفر سوم ربع سکه اهدا شد.