امام جمعه سراب؛

گشایش در ارتباطات بین الملی، در سایه ارتباط میدان و دیپلماسی است

امام جمعه سراب گفت: بازگشایی سفارت کشورهای مختلف در ایران و گشایش در ارتباطات بین المللی در سایه ارتباط میدان و دیپلماسی است.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سراب، با گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و یارانش، اظهار داشت: امروز قوه قضائیه به علت موفقیت‌های چشمگیر مورد اهانت دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه در مورد حجاب، کم و کاستی‌های زیادی وجود دارد، عنوان کرد: تنها با فرهنگ سازی نمی‌توان قوانین را پیش برد و نیاز به قوه قهریه نیز احساس می‌شود.

خطیب نماز جمعه سراب یادآور شد: امروز اروپا در پی‌قدرت عظیمی که کشور ایران پیدا کرده، متوجه اشتباهات خود شده و عدم حمایت خود را از منافقین در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به بازگشایی سفارت کشورهای مختلف در ایران و گشایش در ارتباطات بین‌الملی، خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت‌ها در سایه ارتباط میدان و دیپلماسی است.

امام جمعه سراب، با اشاره به مراسم بزرگداشت علامه امینی در سراب بر لزوم حضور گسترده مردم در این مراسم که با سخنرانی امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد، تأکید کرد.