در خطبه های نماز جمعه سراب عنوان شد؛

حمایت رهبری بزرگترین سرمایه دولت است

سراب- امام جمعه سراب گفت: حمایت رهبری بزرگترین سرمایه دولت است.
به گزارش سراب نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبراکرمی امام جمعه سراب ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: حمایت و تمجید مقام معظم رهبری از دولت فعلی بزرگترین سرمایه برای قوه مجریه است.
وی با اشاره به خدمات زیربنایی دولت سیزدهم به موضوع پیوستن ایران به بریکس اشاره کرد و افزود: امسال دولت برای اولین بار به زائران کربلا به جای دلار ارز آن کشور را عرضه کرد و این گام مهمی دردلارزدایی از معاملات اقتصادی کشور است.
امام جمعه سراب با انتقاد از شیوه برگزاری میزهای خدمت در نمازجمعه تاکید کرد: هر هفته دو اداره با اطلاع رسانی قبلی و با حضور بالاترین مقام مسئول آن اداره و سازمان درمیزخدمت حضورداشته باشند تا خروجی بهتری داشته باشد والا صرف گرفتن چند عکس و حضوربدون اطلاع رسانی قبلی کارساز نخواهد بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با گلایه از فرهنگ غلط خرید دسته گل‌های گرانقیمت و سفره‌های غذا در مراسم ترحیم افزود: به جای این حیف و میل‌ها دراحسان متوفی به مستمندان احسان شود.
امام جمعه سراب به سهل گیری ها در آداب و رسوم ازدواج تاکید کرد و گفت: آسان گیری درامرمقدس ازدواج موجب رواج این سنت حسنه خواهد شد؛ چرا که بسیاری از جوانان از ترس هزینه‌های مراسم عروسی ازدواج خود را به تأخیر می‌اندازند.