اداره دامپزشکی سراب خبر داد؛

کشف و ضبط و معدوم سازی ۱۲۳۵ کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز و حمل غیر بهداشتی در شهرستان سراب

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سراب از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از 1235 کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز و حمل غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، دکتر مرتضی قاسم بگلو سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سراب با اعلام این خبر گفت: کارشناسان این اداره با همکاری پلیس آگاهی بیش از ۱۲۳۵کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز و حمل غیر بهداشتی را که به صورت غیر مجاز در یک خودرو نیسان بارگیری شده بود را توقیف و پس از اخذ حکم قضایی محموله کشف شده را معدوم کردند.

وی افزود : بر اساس قانون سازمان دامپزشکی کشور هر گونه حمل و نقل دام و فرآورده های خام دامی منوط به دریافت گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی و با خودروهای مخصوص حمل بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد .

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سراب ضمن تشکر از همکاری عوامل انتظامی شهرستان گفت: این محموله کشف شده به دلیل کشتار غیر مجاز و حمل غیر بهداشتی غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و پس از اخذ حکم قضایی معدوم شد .

وی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری و به هنگام خرید گوشت به مهر بهداشتی دامپزشکی و بر چسب روی لاشه توجه کنند.