امام جمعه سراب؛

اگر رعایت انصاف صورت نگیرد مجبوریم از شهرهای همجوار گوشت وارد کنیم

سراب نیوز - امام جمعه سراب در سخنان پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی روز جمعه سراب با اشاره به قیمت گوشت در بازار بهرمان خواستار اصلاح نرخ ای گوشت در سراب شد.

به گزارش سراب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین اکرمی امام جمعه سراب در سخنان پیش از خطبه خود، با اشاره به گرانی اقلام خوراکی ابراز داشت: ضمن قدردانی از دولتمردان انتظار داریم گرانی را مهار کنند.

وی با اشاره به دستور معاون رییس جمهور جهت توزیع گسترده گوشت جهت تنظیم بازار خاطرنشان کرد: از اداره صنعت و جهاد خواستاریم که اقلام تنظیم بازار را برای شهرستان جذب کنند.

خطیب جمعه سراب با قدردانی از فرماندار سراب جهت برگزاری جلسه تنظیم بازار ابراز داشت: گروهی از کارشناسان در بازار بهرمان حضور داشته و گفت گوشت گاو ماده چهل هزار تومان نهایتا به فروش می رسد و فروش گوشت گاو ماده بالای ۱۱۰ هزار تومان جنایت هست.

امام جمعه سراب با اشاره به قیمت گاو و گوسفند نر گفت: قیمت های ۱۸۰ هزاری برای گوشت در بازار به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

اکرمی با اشاره به عدم نظارت برخی مسئولین اظهار داشت: اگر رعایت انصاف صورت نگیرد مجبور هستیم، گوشت را هم از شهرهای همجوار وارد کنیم و از مردم میخواهم درصورت مشاهده گرانفروشی فرد گرانفروش را تحریم کنند.

خطیب جمعه سراب در پایان پیشنهاد داد: گویا اداره دامپزشکی دستور داده برخی اعضای حیوانات نظیر روده به قصابان داده نشود که با هماهنگی اداره دامپزشکی مقرر شد برای کمک به این قشر در اختیار قصابان قرار گرفته شود.