قتل زن جوان و دختر ۲ ساله اش در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: جوان ۲۲ ساله پس از قتل زن جوان و دختر ۲ ساله اش جسد آنها را در بیابان های این شهرستان دفن کرد.

به گزارش سراب نیوز به نقل از ایلنا؛ سرهنگ حبیب راز دار گفت: در تاریخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری در پی اعلام مفقود شدن زنی ۲۲ ساله به همراه دختر بچه ۲ ساله اش، پرونده‌ای در این باره در پلیس آگاهی شهرستان خاش تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به مشکوک بودن موضوع، طی چند شبانه روز تلاش و تحقیقات گسترده، با انجام یکسری اقدامات تخصصی به سرنخ‌های دست یافتند که نشان می‌داد علت فقدانی این زن و کودک وقوع قتل آن‌ها توسط جوانی ۲۲ ساله است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع در یک عملیات غافلگیرانه فرد قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ رازدار خاطر نشان کرد: متهم که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به جنایت ارتکابی و قتل این زن و کودک اعتراف و مشخص شد قاتل اجساد مقتولان را در کیلومتر ۳۵ محور “خاش- ایرانشهر” در بیابان‌های اطراف جاده دفن کرده است.

وی با اشاره به کشف اجساد و انتقال آن‌ها به پزشکی قانونی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف انگیزه وقوع قتل و روشن سازی زوایای مبهم پرونده ادامه دارد.