قاتل در کمتر از 10 ساعت دستیگر شد

دختر ۱۶ ساله بدست نامزدش در مراغه به قتل رسید

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از قتل یک دختر جوان به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

به گزارش سراب نیوز به نقل از ایسنا سرهنگ توحید فارسی با اعلام این خبر گفت: در  پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی، مبنی بر قتل دختر ۱۶ ساله با ضربات چاقو در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان جهت بررسی صحنه جرم در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بازدید محل قتل و جسد مقتوله مشخص شد، قتل توسط نامزد متوفی که جوانی ۲۱ ساله بوده صورت گرفته و پس از آن از صحنه متواری شده است.

سرهنگ فارسی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی هویت قاتل، در یک اقدام ضربتی موفق شدند قاتل ۲۱ ساله را ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی و مواجهه با شواهد و مدارک و ادله پلیسی در نهایت متهم به قتل نامزدش با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.