فرمانده انتظامی شهرستان سراب؛

عوامل نزاع و درگیری در سراب دستیگر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سراب از دستگیری عوامل درگیری و کشف یک قبضه سلاح کمری در عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش سراب نیوز ،علی اسدیان بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری به دنبال تصادف دو خودرو  پژوپارس و رونیز در مسیر یکی از  روستاهای شهرستان سراب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان گرفت .

وی با بیان اینکه با دریافت خبر بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام شدند، افزود: با توجه به اینکه راننده خودرو رونیز قبل از حضور مأموران از محل وقوع متواری شده بود، در کمربندی سراب دوباره با راننده خودروی اولی درگیر شده سپس راننده خودروی رونیز با مراجعه به محل تصادف در روستای “شرجین ابرس” اقدام به تیراندازی هوایی نموده و دوباره از محل متواری می شود که با اقدام به موقع پلیس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: راننده ی متخلف و برهم زننده نظم عمومی  با مشاهده ماموران اقدام به درگیری و تیراندازی به سمت ماموران می کند که با اقدام سریع و به موقع پلیس خلع سلاح و همدست دیگرش نیز دستگیر و از آنها یک قبضه اسله کلت کمری کشف و پس از تکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

اسدیان با بیان اینکه نظم و امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس است،تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.