با رفتن اسدیان؛

سرهنگ مرتضی فراقی فرمانده جدید انتظامی سراب شد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی درمراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اشاره به آمار بالای جان باختن در تصادفات جاده‌ای گفت:در این راستا اصلاح نقاط حادثه خیز استان اجرای کار‌های فرهنگی و همت و همراهی مردم ضروری است.

سردار علی محمدی گفت: نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در حوزه مقابله با سرقت و اراذل و اوباش ازموفق‌ترین استان هاست.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی جدیت و همکاری پرسنل انتظامی استان  افزود: فراجا در اذربایجان شرقی در حوزه مقابله با سرقت و برخورد جدی با اراذل و اوباش اقدامات خوبی انجام داده و یکی از موفق‌ترین استان‌ها در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه پلیس مقابله با بی حجابی و بی عفتی در اولویت و دستور کار پلیس قرار دارد گفت ارسال ۵۰ هزارپیامک تذکر به افراد بی حجاب در داخل خودرو‌ها توقیف هزار و ۵۰۰ خودرو حضور در ۱۰ نشانگاه در کلانشهر تبریز احضار ابلاغ اخطار و پلمپ کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند از مهمترین اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب نیز بابیان اینکه وظیفه پلیس حراست از ناموس مردم و دفاع از امنیت کشور است گفت: ۲۶ نهاد و دستگاه اجرایی مسئولیت برخورد با مظاهر زشت بی حجابی و کسف حجاب را عهده دارهستن، اما امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه اسلامی رضایت بخش نیست.

علی جهانی فرماندار سراب نیز با قدر دانی از تلاش نیرو‌های انتظامی در تامین امنیت گفت: امنیت پایداردر سراب مدیون از جان گذشتگی نیروی انسانی توانمند انقلابی و مقتدر پلیس در این شهرستان است.

در پایان این مراسم از زحمات ۳ ساله سرهنگ علی اسدیان قدردانی شد و سرهنگ مرتضی فراقی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سراب معرفی شد.