غلامحسن خرم؛

شرکت تیم فوتسال بانوان سراب برای اولین بار در مسابقات لیگ استانی

سراب نیوز: رئیس هیئت فوتبال شهرستان سراب از تشکیل تیم فوتسال بانوان سراب برای اولین بار در تاریخ فوتبال شهرستان سراب و حضور این تیم در مسابقات لیگ استانی فوتسال بانوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، غلامحسن خرم رئیس هیئت فوتبال شهرستان در مصاحبه با خبرنگار سراب نیوز از افتخار آفرینی بانوان سراب در عرصه استانی خبر دا

رئیس هیئت فوتبال شهرستان سراب با بیان این که حضور بانوان سراب در مسابقات نشان از شایستگی بانوان در عرصه های مختلف همچون ورزش دارد، گفت: مجموعه هیئت فوتبال شهرستان تمام تلاش خود را برای جبران کمبود ها و رفع نواقص به کار بسته است و این هیئت به همت یکایک اعضا روز به روز پله های ترقی را خواهد پیمود.

خرم با استقبال از حضور بانوان در ورزش عنوان کرد: برای اولین بار در تاریخ ورزش فوتبال شهرستان توانستیم تیم فوتسال بانوان سراب را تشکیل و این تیم را جهت حضور شایسته در مسابقات لیگ استانی آماده کنیم که خوشبختانه اقدامات لازم برای حضور بانون فوتسال سراب انجام شده و بزودی شاهد حضور پر افتخار بانوان سراب در مسابقات لیگ استانی خواهیم بود.

او ادامه داد: از تمامی بانوانی که علاقه مند به حضور در رشته ورزشی فوتبال و فوتسال هستند دعوت می شود با حضور در هیئت فوتبال سراب نسبت به تشکیل تیم های شهرستانی و استانی اعلام آمادگی کنند، چرا که هیئت فوتبال سراب تمامی هزینه های تشکیل تیم های استانی را خواهد پرداخت.

در پایان رئیس هیئت فوتبال شهرستان سراب بیان داشت: از تمامی بانوانی که علاقه مند به رشته ورزشی فوتبال هستند جهت تشکیل تیم فوتبال بانوان شهرستان سراب و حضور در مسابقات استانی فوتبال دعوت به عمل می آید./ انتهای خبر