نماینده مردم شهرستان سراب خبر داد؛

تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی نفلین سینیت در شهرستان سراب

دکتر یوسف داودی نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی در سخنران خود قبل از خطبه های نماز جمعه شربیان، از تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی نفلین سینیت در شهرستان سراب خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی سراب نیوز، نماینده شهرستان سراب در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته شهر شربیان از ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی نفیلین سینیت شهر سراب خبر داد.

داودی در سخنرانی پیش از نماز جمه این هفته شربیان با اشاره به برنامه های در دست اجرای خود، بیان کرد: امروز باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، چمن مصنوعی شهر شربیان در مساحت ۱۱۱۵ متر افتتاح شد و امید این را داریم این پروژه در رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان منطقه شربیان نقش مهم خود را ایفا کند.

نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی در لا به لای سخنان خود با اهمیت تاکید بر جایگاه ورزش و باشگاه های بزرگ صنعتی همچون ذوب آهن، نفت، سپاهان، عنوان کرد: با هدف حمایت از قهرمانان و ورزشکاران شهرستان، کشف استعدادها، پرورش و معرفی آنها به تیم های برتر باشگاه فرهنگی ورزشی نفیلین سینیت شهرستان سراب  زیر نظر کارخانه نفیلین سینت شهرستان سراب تشکیل شده و بزودی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه معرفی خواهد شد./ اصغر برزگر