تاکید فرمانده نیروی هوایی ارتش بر دشمن شناسی

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر دشمن شناسی در فضای غبارآلود کنونی تاکید کرد.

به گزارش سراب نیوز، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده صبح امروز در مراسم فارغ التحصیلی  دانش آموختگان جوان خلبانی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت: همه شما عزیزان باید بصیرت کافی و سواد رسانه‌ای در همه مسائل داشته باشید تا در فضای غبارآلود ، قدرت تشخیص داشته باشید و بتوانید دشمن را بشناسید و مقابل او ایستادگی کنید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در فضای مجازی می خواهند بدون خونریزی جوانان ما را تخلیه کنند، حتی تلاش می کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت(ع) دلسرد کنند چرا که از وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم ما ترس دارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان کوچکترین مسائل نظامی ما را بررسی می کنند افزود : دشمن بر علیه فکر ما جنگ روانی انجام می دهد و سعی دارد افکار ما را غلط جلوه کند لذا باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم .

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست های غلط و احمقانه خود افغانستان را به صورت مذبوحانه و بزدلانه ترک کردند افزود : آمریکایی  که فکر می کرد در طول ۲۰ سال گذشته اقدامات خوبی در جهت آموزش ارتش افغانستان انجام داده ، دیدیم که این ارتش نیز نتوانست چند روز بیشتر در مقابل طالبان ایستادگی کند.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده  اطراف کشورمان را آبستن حوادث مختلف دانست و با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: باید قدر کشور، انقلاب، عزت و سربلندی کشورمان را بدانیم.

در پایان این مراسم از فرماندهان،مربیان و دانش‌آموختگان خلبانی پایگاه شهید فکوری تبریز تجلیل شد .