تقدیر مسافران جمهوری آذربایجان از حمایت های ایران و خدمات نجاتگران هلال احمر

مسافران در راه مانده کشور جمهوری آذربایجان از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارائه خدمات نجاتگران جمعیت هلال احمر و سربازان ارتش تشکر و قدردانی کردند.
چهارشنبه شب گذشته ۲۹ دی ۱۴۰۰، مسافران اهل جمهوری آذربایجان که در جاده اردبیل به تبریز در محدوده شهرستان سراب به‌همراه سایر هموطنان دچار برف  و کولاک شده بودند، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر سراب و سربازان ارتش در مساجد و پادگان ارتش اسکان یافتند.
یکی از این مسافران زن اهل جمهوری  آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار نماینده شبکه سهند در سراب گفت: ما از کشور آذربایجان برای طبابت به ایران آمده ایم که در مسیر اردبیل به تبریز گرفتار برف و کولاک و طوفان شدیم، خیلی تشکر می کنیم که پلیس راه  به ما اجازه ندادند تا در این هوای طوفانی ادامه مسیر بدهیم و به حوادث گرفتار شویم، آنها ما را در مسجد اسکان داده و علاوه بر پذیرایی گرم، مکان گرم هم برای ما تامین کردند. از جمعیت هلال احمر و سربازان که کنار ما ماندند تشکر می کنیم.
مسافر مرد دیگری از اهالی جمهوری  آذربایجان هم در این گفت‌وگو اظهار کرد: سربازان و نیروهای جمعیت هلال احمر در کنار همدیگر به یاری ما آمدند و به ما خیلی خدمت کردند، ما از دولت جمهوری اسلامی ایران خیلی راضی هستیم، همیشه جمهوری اسلامی ایران برای ما به‌عنوان کشور دوست بوده و باهم برادر بوده ایم.
یادآور می‌شود؛ در این شب نیروهای جمعیت هلال احمر و پادگان ارتش سراب ، طبق هماهنگی قبلی نسبت به اسکان مسافران در اماکن ارتش و مساجد سراب اقدام و غذای گرم و پتو در بین اسکان یافتگان توزیع کردند.