نماینده سراب خبرداد؛

اختصاص ظرفیت جذب هیئت علمی و رشته های جدید در دانشکده علوم پزشکی سراب

نشست مشترک دکتر یوسف داودی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص پیگیری و اخذ دستورات لازم در جهت مطالبات شهرستان سراب در حوزه بهداشت و در مان برگزار شد.

به گزارش سراب نیوز، نشست مشترک نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص پیگیری مطالبات شهرستان سراب در حوزه بهداشت و درمان برگزار شد.

یوسف داودی با اهمیت شمردن ایجاد رشته های جدید در دانشکده علوم پزشکی شهرستان سراب، بیان داشت: از جمله مهمترین درخواستی که در دیدار امروز به آن پرداخته شد، اخذ دستور ایجاد و راه‌اندازی رشته های جدید به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم پزشکی شهرستان سراب بود.

نماینده شهرستان سراب با اشاره به درخواست تامین کسری بودجه سال ۱۴۰۰ دانشکده علوم پزشکی سراب، گفت: تسریع در راه‌اندازی، نصب و بهره برداری از دستگاه MRI بیمارستان امام خمینی (ره) سراب از دیگر خواسته های مطرح شده در جلسه امروز بود.

دکتر یوسف داودی اختصاص ظرفیت جدید جذب اعضای هیئت علمی در دانشکده علوم پزشکی سراب به ویژه جذب اعضای هیئت علمی با مدارک فوق تخصص در رشته های مختلف را مهمترین بخش مطالبات خود از دکتر عین اللهی عنوان کرد که مورد موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: اختصاص چند دستگاه آمبولانس برای شهرستان سراب و یک دستگاه آمبولانس برای پادگان تیپ چهل متحرک هجومی از دیگر مطالبات مطرح شده بود که مورد موافقت وزیر محترم بهداشت و درمان کشور قرار گرفت.