در یک اطلاعیه مشترک عنوان گردید:

اجاره مساجد و حسینیه ها به نامزدهای انتخاباتی در سراب ممنوع شد

بر اساس اطلاعیه مشترک شورای عالی مساجد، فرماندار شهرستان سراب و هیأت نظارت بر انتخابات این شهرستان، اجاره مساجد و حسینیه ها بعنوان ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات ممنوع و در حکم جرم مشهود اعلام گردید.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، بر اساس تصمیم شورای عالی مساجد و با هماهنگی فرماندار شهرستان سراب و هیأت نظارت بر انتخابات، اجاره مساجد و حسینیه های این شهرستان برای کاندیداهای انتخاباتی جهت بهره برداری بعنوان ستاد تبلیغاتی ممنوع و از مصادیق جرم مشهود عنوان گردید.

بر این اساس، طی اطلاعیه صادره که توسط فرمانداری شهرستان سراب منتشر گردیده است، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به رغم رویه سابق، امکان اجاره مساجد و حسینیه ها را برای ستاد تبلیغاتی خود نخواهند داشت و در صورت تخطی از این دستورالعمل مجرم انتخاباتی شناخته خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز ، در بخشی از این اطلاعیه که از سوی امام جمعه سراب، فرماندار شهرستان،مدیر هیئت نظارت بر انتخابات، مدیر اداره اوقاف و امورخیریه و مدیر اداره تبلیغات اسلامی سراب صادر گردیده، آمده است:

«قراردادن و اجاره دادن مساجد و حسینیه ها برای ستاد انتخاباتی کاندیداهای محترم کاملا ممنوع بوده و جرم مشهود انتخاباتی محسوب خواهد شد. ولی در یک هفته تبلیغات قانونی،  سخنرانی کاندیداهای محترم در همه مساجد و حسینیه ها بصورت رایگان انجام خواهد شد»