افتتاح واحد مسکونی روستایی نوسازی شده در سراب

یک واحد مسکونی روستایی نوسازی شده با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مناطق زلزله زده سراب افتتاح شد.

به گزارش سراب نیوز،  در آیین افتتاح این واحد مسکونی روستایی نوسازی شده، اعلام شد: تاکنون سه هزار واحد روستایی آسیب دیده از زلزله و سه هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری مسکن روستایی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این مراسن گفت: با نوسازی و بهسازی واحد‌های مسکونی روستایی، توانسته ایم خطر حوادث غیرمترقبه را به حداقل برسانیم.

نوبخت اضافه کرد: با توجه به زمین لرزه مهیبی که ۲ سال قبل در مناطق روستایی شهرستان‌های سراب و میانه پیش آمد، همه امکانات نظام برای کاهش آلام مردم بسیج شد تا یکی از مهم‌ترین نیاز‌های زلزله زدگان که ساخت مسکن بود، برآورده شود.

وی ادامه داد: به همین منظور بنیاد مسکن از سوی دولت ماموریت یافت و مسئولان محلی هم امور بازسازی را پیگیری کردند و به سرانجام رساندند.

معاون رئیس جمهور یادآوری کرد: خدا را شاکریم که توانستیم ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی را در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، بازسازی و بهسازی کنیم.

نوبخت برای بازدید از طرحهای در حال احداث و افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی و عمرانی آذربایجان شرقی عصر دیروز وارد استان شده است.