بخشدار مهربان مطرح کرد؛

چند قدم مانده تا پایان ساخت مسکن ملی جوانان در بخش مهربان

جلسه شورای اداری بخش مهربان با حضور مسئولین بخش مرکزی و بخش مهربان به ریاست بخشدار مهربان برگزار شد

به گزارش سراب نیوز، علیرضا ابراهیمی بخشدار مهربان با بیان اینکه هفته دولت در پیش رو است، ابراز داشت: چندین مورد افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهم در سطح بخش همزمان با گرامیداشت هفته دولت خواهیم داشت که از جمله آن می توان به افتتاح سیلوی گندم شربیان و طرح توسعه صنایع تبدیلی خوراک حیوانی ناحیه صنعتی دوزدوزان اشاره کرد.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه نظام سلامت در بین آحاد مردم و جامعه، عنوان کرد: علیرغم تمام زحمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان بخش مهربان گاها مشاهده می کنیم کمبود هایی در این حوزه علی الخصوص حوزه دارو وجود دارد که لازم است مسئولین امر نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

علیرضا ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه در بخش مهربان شاهد پیشرفت ساخت و سازهای مربوط به مسکن ملی در شهر دوزدوزان هستیم که عملیات اجرایی آن از چندی قبل آغاز شده و در این مقوله جزو شهرهای پیشتاز در سطح منطقه و استان های شمالغرب کشور هستیم.

در جلسه شورای اداری بخش مهربان که در محل سالن اجتماعات شهرداری مهربان برگزار شد، رئیس اداره آب و فاضلاب مهربان و رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مهربان به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام یافته در حوزه های خود پرداختند.

گفتنی است چندی پیش رئیس اداره آب و فاضلاب و رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مهربان تغییر و نیروهای جدید معرفی شدند .