پیگیری وضعیت اشتغال و کارآفرینی در مهربان

سراب نیوز - پیگیری وضعیت اشتغال و کارآفرینی در مهربان از یحیوی فرماندار شهرستان سراب

یک شهروند ساکن شهر مهربان با تهیه گزارشی از نبود شهرک صنعتی در شهر مهربان گلایه و عنوان داشت:  نبود شهرک صنعتی در شهر مهربان باعث بروز مشکلات عدیده ای برای کارخانه داران شده است که این موضوع در برخی از موارد منجر به تعطیلی کارخانجات و کارگاه ها شده است.

وی اشاره کرد: چندی پیش نیز مدیریت شهرک های صنعتی استان با ایجاد شهرک صنعتی در شهر مهربان موافقت کرده بودند ولی تاکنون اقدامی برای این موضوع صورت نگرفته است.

حسن یحیوی فرماندار شهرستان سراب در خصوص پیگیری وضعیت اشتغال و ایجاد اشتغالزایی پایدار با ایجاد شهرک های صنعتی در شهرستان سراب، گفت: در بخش مهربان ناحیه صنعتی در شهر دوزدوزان موجود است و برای کلیه سرمایه گذاران عزیزی که بخواهند در شهرستان سراب علی الخصوص در بخش مهربان ( شهر های مهربان- دوزدوزان – شربیان) سرمایه گذاری کرده و واحد صنعتی ایجاد کند، این وعده را می دهیم که از ۰ تا ۱۰۰ پروزه در کنارشان باشیم و کمکشان کنیم.

فرماندار سراب ادامه داد: در شهرک صنعتی شهر دوزدوزان کلیه تاسیسات زیر بنایی از قبیل آب، برق و گاز موجود بوده و هر یک از سرمایه گذاران بعد از تعطیلات عید نوروز مراجعه نمایند آماده کمک و در اختیار گذاشتن زمین جهت ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی  هستیم.