پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

استاندار خراسان رضوی روز شنبه با صدور پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین گفت: تلاش‌های غیورمردان ارتش برای حفظ امنیت و آرامش باید پاس داشته شود.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ محمدصادق معتمدیان در این پیام آورده است: ۲۹ فروردین روز پاسداشتتلاش‌های غیورمردان و دلاورانی است که با اهتمام به حفظ امنیت، آرامش و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی این مرز و بوم، همواره در کارزار وقایع در معرض سخت‌ترین و دشوارترین مسائل بوده و جان برکف، عظمت و استقلال کشور را نگهبانی نموده‌اند.
وی افزود: مایه فخر و مباهات ایران زمین است که سربازانی دلاور، شیرمردانی شجاع و رهروانی صدیق برای ولایت، در سنگر دفاع و امنیت، در راه اعتلای نام ایران و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی همواره غرور آفرین در خطوط مقدمِ حوادث و مخاطرات خدمت می‌نمایند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ارتشیان دلاور، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و ادامه داد: تداوم عزت و استواری در صیانت از وطن را برای تمامی سربازان خاضع این دیار، در ظل توجهات خورشید تابان خطه ایران زمین، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مسئلت می‌نمایم.