وصیت نامه شهید عارف فتحی؛

وظیفه‌ هر مسلمانی است از آرمان‌های انقلاب خود دفاع کند

شهید «عارف فتحی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: وظيفه‌ هر مسلمان و هر ايراني است، به هر نحوي كه مي‌تواند از آرمان و هدف انقلاب خود كه اسلام و قرآن است، دفاع كند.

به گزارش سراب نیوز، از آذربایجان‌شرقی، شهید «عارف فتحی» پنجم مرداد ۱۳۴۲ در شهرستان سراب چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی و آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۵ در مریوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

من از این که مسلمان و پیرو مذهب جعفری بوده و مقلد امام خمینی هستم، بسیار خشنودم و از خدای مهربان که این توفیق را به من بخشیده است، بسیار سپاس‌گزارم که در این زمان پا به دنیا گذاشته‌ام و زیر لوای اسلام و به رهبری سید والا مقام، حضرت امام خمینی زندگی می‌کنم و طبق دستور او که فرمان خدا و اسلام است، در جبهه‌ی حق علیه باطل شرکت نموده و از شرف اسلام و قرآن دفاع می‌کنم. از خدای مهربان که قادر و ناظر به همه چیز است، می‌خواهم که مرا در انجام این امر مهم یاری فرماید.

وظیفه‌ هر مسلمان و هر ایرانی است، به هر نحوی که می‌تواند از آرمان و هدف انقلاب خود که اسلام و قرآن است، دفاع کند. البته من کوچک ‌تر از آن می باشم که خود را سرباز اسلام و ایران بنامم، ولی این را می‌توانم بگویم که سکوت در برابر ظلم، از گناهان کبیره است، چون این را رهبرم، دینم و قرآنم به من آموخته است.

به برادرانم می‌گویم که دفاع از انقلاب و پشتیبانی از رهبر انقلاب و مسؤولان دلسوز کشور از اهم واجبات است،