ورزش مهربان تحسین برانگیز شد

فینال لیگ فوتسال سراب را مهربانی ها جشن گرفتند

سراب نیوز - مسابقات لیگ فوتسال رده های سنی شهرستان سراب با مشخص شدن چهره تیم های قهرمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی سراب نیوز، مسابقات لیگ فوتسال شهرستان سراب رده های سنی شهرستان سراب در چهار رده سنی به میزبانی شهرستان سراب در محل سالن حجاب برگزار شد.

مسابقات لیگ فوتسال رده های سنی شهرستان سراب در رده نونهالان و نوجوانان با شور و اشتیاق بیشتری برگزار گردید به طوری که در این رقابت ها ۱۲ تیم با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان تیم هایی از بخش مهربان ( ۲ تیم از شهر مهربا ن ویک تیم از شهر دوزدوزان ) به فینال این رقابت ها راه یافتند.

در فینال مسابقات رده سنی نونهالان تیم فوتسال المهدی مهربان مقابل خوش نشینان دوزدوزان صف آرایی کردند و در یک رقابت پایاپای توانستند با نتیجه ۵ بر ۴ همشهری خود را شکست داده و به قهرمانی دست یابند.

در فینال رده های سنی جوانان تیم فوتسال املاک آذربایجان مهربان توانست مقابل حریف قدرتمند خود تراکتور لطفی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یابد، این مسابقه که در ساعت ۱۱ روز جمعه مورخه ۱۶ دی ماه در محل سالن حجاب سراب برگزار شد از جذابیت خاصی برخوردار بود، یاران املاک آذربایجان با اقتدار توانستند حریف را شکست داده و دومین جام قهرمانی را برای منطقه مهربان ارمغان آورند.