جوابیه؛

واکنش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراب به خبر درج شده در سراب نیوز

داور سلیمی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراب در پاسخ به متن درج شده در پایگاه خبری سراب نیوز با عنوان "چرا جشنواره عسل و لبنیات در سراب برگزار نشد!؟ " جوابیه ای ارسال کرد.

به گزارش سراب نیوز، داور سلیمی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراب در پاسخ به متن درج شده در پایگاه خبری سراب نیوز با عنوان “چرا جشنواره عسل و لبنیات در سراب برگزار نشد!؟ ” جوابیه ای ارسال کرد.

در این جوابیه آمده است: سومین جشنواره عسل و لبنیات همزمان با هفته دولت در سال ۱۳۹۷ در محل پارک شهید بهشتی سراب با همکاری مشترک فرمانداری، بخشداری مرکزی، شهرداری سراب، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اتحادیه های صنفی و … برگزار گردید. طبق برنامه ریزی های قبلی در این جشنواره واحدهای تولیدی صنایع دستی، سوغات و هدایای استان هایی همچون اصفهان، یزد، زنجان، آذربایجان غربی و … نیز در کنار واحدهای تولیدی شهرستان شرکت نموده بودند.

با توجه به ضرورت ارتقای سطح کیفی جشنواره، غرفه بندی نمایشگاهی سومین جشنواره توسط یک شرکت نمایشگاهی بصورت تخصصی انجام و کیفیت و کمیت آن با ترکیب ۳۷ غرفه نسبت به جشنواره های قبلی باشکوه تر و برای مخاطبان و شرکت کنندگان جذاب تر گردید.

در آیین افتتاح جشنواره که با سخنرانی آقای بدر شکوهی، فرماندار وقت سراب، در محل پارک شهید بهشتی برگزار شد، از کتابچه گردشگری شهرستان نیز رونمایی گردید.
برگزاری چهارمین جشنواره عسل و لبنیات در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از برنامه های فرهنگی مصوب شهرستان بود که بعلت فراگیری بیماری کرونا برگزاری آن امکان‌پذیر نگردید.