«بهروز تابانی» قربانی‌ دوباره سیاست؛

هرکول سرابی بازهم مسترالمپیا را از دست داد

بهروز تابانی، ورزشکار پرورش‌اندام استان آذربایجان‌شرقی که مجوز حضور در رقابت‌های مستر المپیا ۲۰۲۳ را کسب کرده بود، به دلیل کارشکنی‌های سیاسی و عدم صدور روادید از سوی کشور آمریکا حضور در این مسابقات را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز ، بهروز تابانی، ورزشکار پرورش‌اندام استان آذربایجان‌شرقی که مجوز حضور در رقابت‌های مستر المپیا ۲۰۲۳ را کسب کرده بود، به دلیل کارشکنی‌های سیاسی و عدم صدور روادید از سوی کشور آمریکا حضور در این مسابقات را از دست داد.

با این اتفاق، تابانی برای دومین سال متوالی به دلیل مشابه نمی‌تواند در مهمترین و معتبرترین مسابقات بدنسازی جهان شرکت کند.

هرکول سرابی با قهرمانی در رقابت‌های حرفه‌ای آرنولد کلاسیک برزیل جواز شرکت در این مسابقات را به دست آورد اما حالا با ناکامی دوباره در راه اعزام به مسابقات می‌‌خواهد بار دیگر از صفر شروع کرده و راهی مسابقات رومانی شود.

لازم به ذکر است که پنجاه‌ونهمین دوره رقابت‌های مسترالمپیا از ۱۱ تا ۱۴ آبان در اورلاندو فلوریدا برگزار می‌شود. در دوره گذشته این مسابقات هادی چوپان بدنساز کشورمان موفق شد به عنوان اولین ایرانی مقام قهرمانی را کسب کند.