در پنجاهمین جلسه ستاد کرونا؛

مصوبات جدید ستاد مباره کرونای شهرستان سراب اعلام شد

به گزارش سراب نیوز با برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان سراب، مصوبات جدید برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان و تشدید نظارت ها اعلام شد

مصوب شد؛ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراب از ورود افراد بدون ماسک به بازار های سرپوشیده و پاساژها ممانعت به عمل آورده و در ورودی ها از دستگاه های ضد عفونی کننده استفاده شود.

مصوب شد؛ عوامل پلیس راه و راهنمایی و رانندگی نسبت به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر و همچنین تردد خودروهای پلاک غیربومی محدودیت ها را اعمال و خودروهای غیر بومی که در داخل شهر حضور و تردد دارند را اعمال قانون( جریمه) کنند.

مصوب شد؛ نسبت به برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در داخل شهر های چهارگانه با همکاری عوامل دانشکده علوم پزشکی، شهرداران، نیروی انتظامی گزارش برگزاری مراسمات به نیروی انتظامی و مراجع قضایی ارسال و نیروی انتظامی در خصوص لغو برگزاری مراسمات گزارش شده دستور قضایی صادر اخد و نسبت به لغو برنامه اقدام کند.

مصوب شد؛ در خصوص برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم در روستاها بهروزان روستاها گزارشات خود را به مراجع انتظامی اعلام کنند و مراجع انتظامی طبق مصوبه بند سوم نسبت به لغو مراسمات اقدام کنند.

مصوب شد؛ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراب نسبت به تشدید نظارت به نانوایی ها و توزیع مرغ و اقلام و کالاهای یارانه ای اقدامات لازم را انجام دهد.

مصوب شد؛ برگزاری نمازهای جمعه و جماعت به دلیل نارنجی بودن شهرستان تعطیل باشند

مصوب شد؛ تمامی تالار ها همچنان بسته بوده و فعالیت نکنند و رستوران ها با یک سوم ظرفیت فعالیت داشته باشند.

مصوب شد؛ برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی در سطح شهرهای چهارگانه و روستاها ممنوع باشد

مصوب شد؛ تمامی گروه های شغلی ۳ و ۴ تعطیل شوند.

مصوب شد مردم گزارشات مردمی خود را در خصوص برگزاری هرگونه مراسمات عروسی و ترحیم به شماره تلفن ۴۳۲۲۴۵۸۶ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۲۰۹۰۶۲ ارسال کنند.