به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

مسابقه شطرنج گرامیداشت هفته دولت در سراب برگزار شد

رئیس هیئت شطرنج شهرستان سراب از برگزاری مسابقه مجازی شطرنج گرامیداشت هفته دولت با حضور 30 شرکت کننده در سراب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی سراب نیوز، فرهاد مصلح رئیس هیئت شطرنج سراب از برگزاری یکدوره مسابقه شطرنج به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سراب خبر داد.

فرهاد مصلح رئیس هیئت شطرنج سراب با اعلام خبر برگزاری مسابقه شطرنج گرامیداشت هفته دولت ، عنوان کرد: هیئت شطرنج سراب به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یک دوره مسابقه شطرنج آزاد ویژه شطرنج بازان و شطرنج دوستان شهرستان سراب به صورت مجازی با شرکت ۳۰ نفر برگزار کرد.

او ادامه داد: در این مسابقه که به صورت مجازی با استفاده از برنامه لیچس برگزار شد، در پایان آقایان نادر رجایی به مقام اول، پویا شفیع پور مقام دوم و سیاوش متعجب به مقام سوم دست یافتند.

رئیس هیئت شطرنج سراب در پایان با قدردانی از زحمات جامعه ورزش شهرستان سراب در برگزاری مسابقات و رویداد های مختلف در سطح شهرستان، بیان کرد: پیدایش و انتشار ویروس کرونا ورزش را در کنار سایر اصناف تحت تاثیر خود قرار داد و موجب شد بسیاری از برنامه های هیئت های ورزشی دچار خلل شده و از این جهت هنرجویان و ورزشکاران آسیب های فراوان ببینند که امیدواریم با مراقبت و کاهش این بیماری بار دیگر شاهد بازگشت فعالیت ها به روال سابق باشیم.