مرند و مراغه رتبه های برتر ورزش استان/ ورزش سراب به لطف مدیریتش در گمنامی کامل

اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی رتبه بندی شهرستان های برتر استان در حوزه ورزش را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی سراب نیوز اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شهرستان های برتر استان در حوزه ورزش در سال ۱۴۰۱ را معرفی کرد.

در خبر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی آمده است: بر اساس ارزیابی های عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان، شهرستان های برتر اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۱ مشخص شدند.
بر اساس این ارزیابی در گروه اول شهرستان های مرند و مراغه توانستند رتبه اول به طور مشترک به دست آورند و شهرستان های شبستر و اهر مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در گروه دوم شهرستان بناب رتبه اول و جلفا و هشترود رده های دوم و سوم را بدست آوردند.
در گروه سوم نیز شهرستان های چاراویماق، هریس و ورزقان رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذکر است با توجه به ارزیابی های انجام شده، شهرستان تبریز نیز به عنوان شهرستان ویژه معرفی شد.

گفتنی است بر اساس ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی شهرستان سراب در گروه اول بخاطر وسعت و جمعیت قرار گرفته و متاسفانه در رقابت با سایر شهرستان ها نتوانتسه است عنوانی کسب کند این درحالی است که تاریخچه و آوازه ورزش شهرستان سراب پیش از این گواه فعالیت و قدرت ورزش سراب است که بایست از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب پرسید ورزش سراب با مدیریت وی در کجای جدول قرار گرفته و چه امتیازاتی را کسب کرده اند؟ چرا سراب با دارا بودن چندین قهرمان و پتاسیل بالای ورزش، نتوانسته خود را در بین ۳ شهرستان برتر گروه الف قرار دهد