فرماندار سراب؛

مربیان آینده روشن برای نسل جدید ترسیم کنند

صبح امروز دکتر جهانی فرماندار سراب در معیت فرماندهی انتظامی شهرستان و معاون فرماندار، بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر میهمان کودکان و نونهالان شهر سراب در کانون فکری و پرورشی کوکان بودند.

به گزارش سراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری سراب، صبح امروز دکتر جهانی فرماندار سراب در معیت فرماندهی انتظامی شهرستان و معاون فرماندار، بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر میهمان کودکان و نونهالان شهر سراب در کانون فکری و پرورشی کوکان بودند.
فرماندار سراب در این دیدار اظهار نموند؛ مربیان باید به تربیت کودکان و نوجوانان که آینده کشور و شهرستان را می‌سازند و اهرم اصلی توسعه است بهای بیشتری دهند و آینده روشن برای این نسل جدید ترسیم نمایند

او با بیان اینکه در ایام کرونا بین مربیان و دانش آموزان فاصله افتاد، گفتند؛ دشمن در این ایام از خلاء های بوجود آمده نهایت استفاده را بردند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان سداب در ادامه افزودند: مربیان باید نهایت تلاش های خود را برای پُر کردن این خلاء بوجود آمده بکار ببرند چرا که این نونهلان و کودکان هستند که آینده کشور را خواهند ساخت.

جهانی با اشاره به ضرورت استفاده از طرح‌های علمی و کارشناسی‌شده در کانون پرورش فکری، بیان داشت؛ باید طرح‌های فرهنگی موفق‌تری برای توسعه تربیتی در کانون پرورش فکری اجرا شود،چون به این طریق هزینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مدارس و سطح جامعه کمتر خواهد شد و به همین خاطر جایگاه کانون پرورش فکری احیا خواهد شد.

فرماندار سراب در پایان این دیدار با حضور در نمایشگاه از کاردستی های کوکان ونونهالان بازدید به عمل آوردند