با اعلام رسمی فرمانداری سراب

مجید نصیرپور برای بار دوم نماینده شهرستان سراب شد

مجیدنصیرپور سردهائی با کسب 13199 رای توانست برای بار دوم از حوزه انتخاباتی شهرستان سراب به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز ، مجید نصیرپور سردهائی نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی شهرستان سراب که به اذعان بسیاری از مفسران سیاسی شهرستان اگر در دور نهم مشکلاتی که برای صلاحیت وی پیش آمد نبود نامبرده در دور نهم می توانست با بیش از ۳۰ هزار رای بر کرسی مجلس تکیه دهد و چه بسا تا به امروز نیز نماینده شهرستان سراب باقی می ماند.

رقابت انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان سراب در حالی با رقابت بین ۱۸ نفر روز جمعه آغاز شد که مدیریت مقتدر فرماندار شهرستان سراب یکی از منظم ترین انتخابات در شهرستان سراب را رقم زد.

با شروع رسمی انتخابات گمانه زنی ها از همان ساعات اولیه بر پیروزی مجید نصیرپور سردهائی صحه می گذاشت و با گزارش گیری میدانی خبرنگار اعزامی سراب نیوز به محل های اخذ رای میزان رای دهندگان به نصیرپور به نسبت سایر رقبا بیشتر به چشم می آمد تا اینکه با اعلام رسمی فرمانداری شهرستان سراب مجیدنصیرپور سردهائی با کسب ۱۳۱۹۹ رای توانست برای بار دوم از حوزه انتخاباتی شهرستان سراب به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

وی با فعالیت های زیرساختی بزرگ همچون فرودگاه، راه آهن، بیمارستان و غیره نشان داد می تواند زمینه ساز پیشرفت شهرستان سراب گردد از این رو انتظار می رود در دور دوازدهم شاهد پیشرفت و توسعه زیرساختی در سطح شهرستان باشیم.