فرماندار سراب از تشدید بازرسی و نظارت بر داروخانه های شهرستان سراب خبر داد

فرماندار سراب، هرگونه اغماض و غفلت در برخورد باکسانی که با احتکار یا احیاناً کم‌فروشی دارو با سلامت مردم معامله می‌کنند جایز نیست.

به گزارش سراب نیوز، دکتر جهانی فرماندار سراب در جلسه بازرسی و نظارت بر داروخانه‌های شهرستان سراب با اشاره به این که دارو نقش محوری در چرخه سلامت مردم دارد، گفت: هرگونه اغماض و غفلت در برخورد باکسانی که با احتکار یا احیاناً کم‌فروشی دارو با سلامت مردم معامله می‌کنند جایز نیست.

وی با بیان اینکه منکر کمبود برخی اقلام دارویی در کشور نیستیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا از طریق دانشکده علوم پزشکی سراب و مدیریت دارو و غذا مشکلات شهرستان را احصا و هماهنگی‌های لازم را در جهت تأمین داروهای موردنیاز انجام دهیم.

این گزارش حاکی است امروز تحت نظارت مدیریت دارو و غذا مقادیر قابل‌توجهی داروهای تاریخ‌گذشته از یکی از انبارهای دارویی کشف وجهت امحا به انبار دانشکده علوم پزشکی سراب منتقل شد.

دکتر شبنم نوروزی مدیر دارو و غذای دانشکده علوم پزشکی سراب در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهر گفت: طبق دستور فرماندار محترم شهرستان سراب و در جهت ایفا مسئولیت ذاتی و با درنظرگرفتن کمبودهای کشوری بازرسی و نظارت را تشدید کردیم و با همکاری نیروی انتظامی و نیز گزارش‌های مردمی تلاش می‌کنیم تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: داروهای تاریخ‌گذشته و خارج از ثبت در سامانه اعلامی جمع‌آوری و امحا می‌شوند.