فرماندار سراب در نشست خبری عنوان کرد؛

ظرفیت بزرگ شهرستان سراب در صنعت گردشگری نباید نادیده گرفته شود

سراب نیوز - فرماندار شهرستان سراب در نشست خبری مشترک با خبرنگاران سراب از جذب سرمایه گذاران کلان کشوری برای توسعه آبگرم های سراب و پیشبرد اهداف دولت محترم در شهرستان سراب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، علی جهانی فرماندار سراب در نشستی با حضور خبرنگاران شهرستان سراب ابراز داشت: “از اولین روز های حضورم در شهرستان سراب دغدغه ای جز خدمت صادقانه نداشته و ندارم و جهت خدمت صادقانه به اهالی شریف شهرستان سراب در این فرجه شش ماهه از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام بطوری که  از بس شبانه روز به دنبال برنامه های پیشرفت شهرستانم که در خواب و رویاهایم چیزی جز سراب نمی بینیم.

فرماندار سراب بیان داشت: در مدت زمان شش ماهه حضورم در شهرستان سراب بعنوان فرماندار دولت آیت اللله رئیسی تلاش کرده ام از پروژه های مهم شهرستان آگهی کامل یابم و اکنون می توانم بگوییم بطور کامل به تمام پروژه های شهرستان سراب واقف بوده و ریز و بوم جزئیات آن را می دانم و امیددارم با اجرای دقیق برنامه ها شاهد پیشرفت شهرستان پر افتخار سراب باشیم.

علی جهانی با اشاره به این موضوع که سراب از نعمت های خداوندی برخوردار است و بایست قدر این نعمت ها را دانست، گفت: چرا باید شهر هایی مانند سرعین از آبگرم های خود بهترین استفاده را ببرند ولی ما قدر آبگرم های خود را ندانیم و بهترین فرصت گردشگری را ندید بگیریم!

او ادامه داد: آبگرم های شهرستان سراب در منطقه ویژه حفاظت شده بزقوش قرار گرفته و این موضوع امکان هرگونه سرمایه گذاری را از بین برده است برای همین پیگیر اصلاح منطقه ویژه حفاظت شده هستم و قول مساعدت مسئولین مربوطه اخذ شده و در اولین فرصت نسبت به اصلاح منطقه اقدام خواهد شد و سرمایه گذاران بزرگی آمادگی خود را جهت سرمایه گذاری در آبگرم های سراب اعلام داشتند و درصورت حضور سرمایه گذاران شاهد توسعه صنعت گردشگری شهرستان خواهیم بود./ اصغر برزگر