در جلسه شورای فرهنگی و نماز شهرستان سراب مطرح شد؛

طرح موضوع و مشکلات بر عهده ما و حل آن با شماست

دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی گفت: ۵ مورد از نمازخانه ها و مساجد بین راهی و همچنین ورودی شهرستان سراب وضعیت نامناسبی دارد که باید با جدیت به آن ها رسیدگی شود.

جلسه شورای فرهنگی و نماز شهرستان سراب با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر و بنیاد مهدویت استان و کارشناسان این ستاد و همچنین با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و شورای شهر شهرستان سراب برگزار شد.
فرماندار شهرستان سراب گفت: همه ما مسوول اقامه نماز هستیم. مدیران ادارات وظیفه سنگینی جهت ترویج، تبلیغ و توسعه فرهنگ نماز دارند.
وی در ادامه گفت: لازم است به صورت جدی مصوبات این جلسات را اجرایی کنیم.
امام جمعه محترم شهرستان سراب گفت: هر فردی جهت آرامش روحی و روانی محتاج نماز است. اگر نماز به درستی اقامه شود جامعه نیز اصلاح می شود.

وی افزود: اینکه ما شاهد بی بند و باری اخلاقی و فساد هستیم به این دلیل است که نماز درست اقامه نمی شود.
امام جمعه محرم سراب در ادامه گفت: اعراض از یاد خدا و بی توجهی به امر نماز باعث پریشانی، افسردگی و بی ثباتی است. حتی اگر پیشرفته ترین امکانات را داشته باشیم بدون نماز آرامش نخواهیم داشت.
فروتن، دبیر ستاد اقامه نماز تبریز، گفت: طرح موضوع و مشکلات بر عهده ما میباشد و میخواهیم که شما نیز برای حل مشکلات اقدام کنید.
وی افزود: ۵ مورد از نمازخانه ها و مساجد بین راهی و همچنین ورودی شهرستان وضعیت نامناسبی دارد که باید با جدیت به آنها رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان سراب گفت: نیاز است که در روزهای آتی، مجددا جلسه ای جهت حل مشکلات تشکیل شود‌.

در پایان این جلسه حکم مسوولیت دبیر شهرستان سراب به وی اعطا گردید.