ضرب الاجل رئیس دادگستری اهر برای رفع بوی نامطبوع شهر

رئیس دادگستری اهر برای رفع کامل بوی نامطبوع در این شهر ضرب الاجل ۷ روزه تعیین کرد.

به گزارش سراب نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه پیشگیری از وقوع جرم و جرایم اهر بر ضرورت رفع کاستی‌هایی که منجر به انتشار بوی نامطبوع فاضلاب در بخشهای گسترده شرق و جنوب شرق و خصوصا میدان خلبان این شهر شده است تاکید کرد.

وی گفت: این اتفاق زیبنده شهر تاریخی و فرهنگی اهر نیست و از مسئولان ادارات آب و فاضلاب، امور آب، شهرداری، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان می خواهیم که ظرف مدت یک هفته باتمام امکانات در حل مشکل انتشار بوی نامطبوع در شهر اهر تلاش کنند و بعد از مدت اعلام شده اگر دوباره شاهد انتشار بوی نامطبوع باشیم با مسئولان مربوطه برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

رحیم عبدالهی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اهر هم با اشاره به اینکه گزارشها و شکایات مکرری از سوی مردم در این خصوص ارائه شده گفت: با پیگیری‌ها و تحقیقات میدانی صورت یافته در چندین محل متاسفانه سیستم فاضلاب شهری و تصفیه خانه و زباله گاه غربی اهر علل اصلی انتشار بوی نامطبوع در برخی از مناطق شهر است.

در این جلسه روسای بهداشت محیط، شبکه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، امور آب، محیط زیست و مسئول خدمات شهری شهرداری اهر در خصوص اقداماتشان برای رفع مشکل انتشار بوی نامطبوع توضیحاتی ارائه کردند./منبع