آیا می دانستید؛

در اوایل انقلاب گروهک منافقین شش شهروند سرابی را به شهادت رسانده است

سراب نیوز، گروهک تروریستی منافقین جنایات مختلفی در سطح کشور عزیزمان ایران داشته که تعداد 86 شهید توسط این گروه از استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیده اند.

به گزارش سراب نیوز، گروهک تروریستی منافقین جنایات مختلفی در سطح کشور عزیزمان ایران داشته که تعداد ۸۶ شهید توسط این گروه از استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیده اند.

آثار و اسناد اقدامات تروریستی این سازمان در همه جای کشور ما وجود دارد و ۱۷ هزار شهید ترور نیز گواه روشن این جنایت هاست که از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷  آغاز شد و در دهه شصت به اوج خود رسید.

این ترورها با شناسایی چهره های حزب اللهی و افراد نقش آفرین در انقلاب صورت گرفته و در آذربایجان شرقی نیز نام ۸۶ شهید ترور به عنوان بخشی از پرونده سیاه این سازمان ثبت شده و این شهدا در کل استان و در شهرهای مختلف به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند که شهر تبریز با ۴۷ شهید بیشترین تعداد شهدای ترور را دارد.

۳۹ شهید دیگر نیز در شهرهای مختلف استان به دست منافقان گروهک تروریستی منافقین به فیض عظیم شهادت نائل شده اند که از این تعداد شهرستان مرند با هشت شهید و شهرستان های سراب و بناب هر یک با شش شهید بیشترین تعداد شهدای ترور را بعد از تبریز دارند و همواره تلاش شده تا یاد و خاطره این شهدا در مناسبت های مختلف گرامی داشته شود.