فرماندار شهرستان سراب:

سراب ظرفیت‌های خوبی در زمینه دامپروری دارد

فرماندار شهرستان سراب گفت: شهرستان سراب ظرفیت‌های خوبی در زمینه دامپروری دارد.

به گزارش سراب نیوز، علی جهانی عصر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرستان سراب پتانسیل بالایی دارد و شهر علامه پرور است و به لحاظ پتانسیل بکر بوده اما سرمایه‌گذاری کمتری انجام شده است و ظرفیت‌های برتری در زمینه کشاورزی، ماهی، شیر و گوشت دارد.

وی ادامه داد: پنج سرمایه‌گذار در حوزه دامپروری داشتیم که در کشور بی‌سابقه است و ظرفیت بالایی در بخش دام پروری داریم.

وی افزود: ظرفیت بعدی ما در بخش گلخانه‌ای و پروژه‌های بعدی عمرانی است که بزرگترین پل معلق خاورمیانه در این شهرستان احداث می‌شود و در بخش آب گرم نیز ظرفیت بالایی داریم و دو سرمایه گذار اقدامات را انجام می‌دهند.

جهانی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در گردشگری بوم گردی نیز داریم که ۱۱ سرمایه گذار به این شهرستان در طی ۱۰ ماه آمدند که بی‌نظیر است و ۲۵۰ هکتار در کل استان گلخانه داریم که ۱۲۰ هکتار آن در سراب احداث است و همه دست به دست هم دادند و برای آبادی این شهرستان تلاش می‌کنند.

وی گفت: در پروژه‌های مدرسه سازی رتبه اول استانی، در راه‌سازی ۲۵ مسیر روستایی، در بهداشت و درمان ۱۵ پروژه داریم که رشته پزشکی دانشگاه سراسری بهمن ماه ایجاد شد.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی رسانه جهاد تبیین است و تنها با قلم اصحاب رسانه انجام می‌شود تا توطئه دشمنان را خنثی کنند.

گفتنی است؛ جمعی از اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه، ۱۶ فروردین ماه، در قالب اردوی راویان پیشرفت از ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان سراب از جمله دو کارخانه مرباسازی، کارخانه ریسندگی، بستنی سازی، لبنیات و تولید پنیر پیتزا و کشتارگاه در حال احداث این شهرستان بازدید کردند.