در جلسه کارگروه آرد و نان مطرح شد:

رایزنی برای افزایش سهمیه آرد یارانه ای سراب

فرماندار شهرستان سراب در جلسه کارگروه آرد و نان که با حضور مدیرکل غله استان برگزار گردید، از رایزنی با مسئولان استانی برای افزایش سهمیه آرد یارانه ای خبر داد.

به گزارش سراب نیوز، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سراب با حضور علی جهانی فرماندار شهرستان سراب و مدیر کل اداره غله استان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه فرماندار سراب با اشاره به نقش مهم نان در سبد غذایی خانوار تاکید کرد: با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم و توجه به شکاف قیمتی بین آرد آزاد و آرد یارنه ای نان و افزایش جمعیت مهاجران فصلی به شهرستان سراب در فصول گرم سال، بدون اختصاص سهمیه آرد یارانه ای، امکان تامین نان ارزان برای همه مردم به اندازه مورد نیاز وجود نخواهد داشت.

جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان خاطر نشان کرد: مکاتبات و پیگیریهای مستمری با اداره کل غله و استانداری آذربایجان شرقی در خصوص این موضوع صورت‌گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با یادآوری اینکه جمعیت شهرستان سراب در فصل بهار و تابستان به دلیل حضور مسافران وسرابیان مقیم سایر استانها افزایش می یابد بیان داشت: عدم تخصیص سهمیه گردشگری به شهرستان سراب، مشکلات تامین نان و ازدحام جمعیت در نانوایی ها را در پی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه فرا رسیدن فصل کشاورزی عامل دیگری برای افزایش تقاضای نان بشمار می رود، ادامه داد: پیشگیری از تبعات اجتماعی کمبود نان در شهرستان، لزوم توجه جدی مسئولان استانی را می طلبد تا با تخصیص سهمیه آرد یارانه ای متناسب با میزان تقاضای شهروندان، مسیر را برای ارائه خدمات بهتر به مردم هموار نمایند تا میزان رضایت آنان از خدمات دولت افزایش یابد.