همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دیدار مدیر مسئول رسانه سراب نیوز با فرمانده انتظامی شهرستان سراب

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مدیر مسئول رسانه سراب نیوز با فرمانده انتظامی شهرستان سراب دیدار کرد.

به گزارش سراب نیوز، همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اصغر برزگر مدیر مسئول پایگاه خبری سراب نیوز با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان سراب با سرهنگ علی اسدیان و همکاران وی دیدار کرد.

در این دیدار برزگر ضمن تبریک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خدمت فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران وی، عنوان کرد: رسانه سراب نیوز همواره سعی در تعامل با مردم و مسئولین و ایجاد پل ارتباطی تنگاتنگ بین مردم و مسئولین را در برنامه های خود دارد و در این راستا اهالی شریف شهرستان سراب پیام های مختلف در جهت قدردانی از عوامل محترم انتظامی در جهت تامین امنیت منطقه به این رسانه ارسال کرده اند که جملگی نشان از درایت فرمانده انتظامی شهرستان در پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با اخلال گران نظم و امنیت عمومی دارد.

برزگر ادامه داد: رسانه سراب نیوز همواره آماده همکاری با تمام ادارات و ارگان ها علی الخصوص نیروی انتظامی بوده و این رسانه آماده درج پیام های پیشگیرانه و هشدار های پلیسی است.

سرهنگ علی اسدیان فرمانده انتظامی شهرستان سراب با قدردانی از حضور عوامل سراب نیوز، بیان داشت: رسانه بازو های مهم هر ارگانی است که با بهره مندی از قدرت و ظرفیت رسانه ها می توان در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب ایستادگی کرد.

وی اشاره داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران سعی در برهم زدن آرامش مردم دارند که اکنون جنگ رسانه ای را در پیش گرفته اند و در این مقطع اهمیت رسانه ها درشناسایی توطئه های دشمن و معرفی آن به مردم قابل انکار نیست.

در پایان این دیدار از طرف مجموعه رسانه سراب نیوز از زحمات و تلاش های بی شایبه فرماندهی نیروی انتظامی و سبزپوشان جان بر کف، از سرهنگ اسدیان و موسی نوبخت قدردانی به عمل آمد.