فرمانده سپاه سراب؛

دشمنان جنگ جهانی مجازی را علیه ایران به راه انداختند

سراب نیوز - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سراب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به تفسیر وقایع اخیر پرداخت.

به گزارش سراب نیوز، سرهنگ محمد صبحی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج سراب در جمع خبرنگاران، با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و نام شهدای گرانقدر میهن اسلامی ایران خاطر نشان کرد: شهادت مظلومانه مردم در سیستان و بلوچستان و شاهچراغ شیراز به دست مزدوران تروریستی آمریکایی که به دنبال تجزیه کشور هستند هرگز حاصل نخواهد شد.

سرهنگ صبحی ادامه داد؛ امروز اگر گذشته بسیج و فرمان تاریخی حضرت امام خمینی ( ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان را بررسی کنیم متوجه افق دید امام خمینی (ره) برای آینده انقلاب که هجمه ها و فتنه های آینده را پیش بینی کردند را متوجه خواهیم شد.

فرمانده سپاه سراب با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا در راه اندازی جنگ و خونریزی در منطقه ابراز داشت: دیپلمات ارشد آمریکایی اذعان کرده که جنگ تحمیلی ۸ ساله بی کفایتی غرب و آمریکا را در جهان به اثبات رساند و بعد از آن شکست های پی در پی آمریکا در جنگ عراق، افغانستان، سوریه و لبنان هیمنه آمریکا را در جهان از بین برد.

صبحی با اشاره به حضور یک دولت انقلابی در راس کار  بیان داشت: افزایش درآمدهای نفتی، حضور در عرضه جهانی با پیوستن به پیمان شانگهای، بریکس و حضور در عرصه های بین المللی باعث پویایی و دیپلماسی موثر در عرصه جهانی شده است و در سند امنیت ملی آمریکا در سال جاری به آن اشاره شده است.

او با بیان این که این اغتشاشات در نتیجه موفقیت هایی است که روز به روز حاصل می شود،ابراز کرد: مقابله با این موفقیت ها باعث شده آمریکا دوباره با یک جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی و بسیج تمام رسانه ها وارد میدان شود که مدیریت اصلی این رسانه ها در جنگ تماما با صهیونیست ها و وهابیت هست.

این مقام نظامی با بیان اینکه جنگ رسانه ای و ترکیبی به مراتب پیچیده و سخت تر از جنگ سخت است، خاطرنشان کرد: در این جنگ دشمن با تکیه بر احساسات جوانان و نسل جدید اذهان و هیجانات جوانان را مدیریت و از آن سو استفاده می کنند و در واقع اکنون ما در یک جنگ آن هم جنگ جهانی فضای مجازی دشمن هستیم.

هرچند این بار دشمن با تمام قوا وارد میدان شده و در کنار جنگ شناختی با تجهیز و تسلیح تروریست ها و گروهای منافقین و تجزیه طلب به دنبال براندازی نظام هست که البته با هوشیاری مردم عقیم ماند و برخی اغتشاشات در برخی استان های مرزی ناشی از موفقیت دشمن در جنگ شناختی است.

فرمانده سپاه ناحیه سراب با اشاره به رونمایی از موشک های فراصوت که نشان دهنده اقتدار نظامی کشور در میدان هست ابراز داشت: امروز حمله دشمن به روحانیت، بسیج، نظامیان و … ناشی از عدم تحمل موفقیت های روز افزون نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان گفت: سپاه و بسیج سراب در راستای تامین امنیت شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارد و در عرصه های محرومیت زدایی و … در کنار دولت و مردم خواهد بود.