گزارش شهروندان

در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ پول نقد در سراب نایاب شد

سراب نیوز - در واپسین روزهای سال 1401 بیشتر دستگاه های خودپرداز در سطح شهر سراب با نبود نقدینگی مواجه هستند.

به گزارش سراب نیوز با شروع اسفند ماه زمزمه هایی مبنی بر کاهش پول نقد در برخی از دستگاه های خودپرداز از گوشه و کنار از طریق گزارشات مردمی به دست پشتیبانان سراب نیوز می رسید.

حال با نزدیک شدن به عید این موضوع یعنی کمبود پول نقد در دستگاه های خودپرداز به شدت نمایان شده است، بطوری که گلایه پشت گلایه از طرف شهروندان برای سراب نیوز ارسال می گردد.

بر این اساس جهت صحت سنجی موضوع به چندین دستگاه خودپرداز سطح شهر مراجعه کردیم که متاسفانه همگی عملیات برداشت وجه را غیر فعال کرده و در یکی از موارد با مراجعه به بانک عامل با پاسخی جالب روبرو شدیم، کارمند بانک عنوان کردند: حتی ۲۰۰ هزار تومان پول نقد نداریم به مردم بدهیم و خودمان هم نمیدانیم چکاری کنیم و موضوع را به تبریز گزارش داده ایم ولی پاسخی نمی دهند.

با این حال در این واپسین روزهای سال و باتوجه به واریز سهام عدالت امروز ۲۷ اسفند ماه بیشتر از هر روز دیگر شاهد صف های طویل در عابربانک ها بودیم صف هایی که در بیشتر آنها عبارت مشترکی شنیده می شد ” پول نیست!!!

در پایان امیدواریم مسئولین ارشد شهرستان سریعا به این موضوع ورود کرده و باچاره جویی مشکل پیش آمده برای شهروندان را حل کنند.