جواد رحمتی خبر داد؛

در شهرهای سراب و آذرشهر با مشکل تامین زمین مواجه هستیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی نباید باعث تاخیر در اجرای پروژه‌های مسکن شود، گفت: نهضت ملی مسکن در این استان باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش سراب نیوز، جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، ساخت مسکن را از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت سیزدهم بیان و اضافه کرد: تاخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌های بخش مسکن در استان به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و باید تمامی دستگاه ها در این زمینه وارد عمل شوند.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ها، جلسات مستمر و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های ذیربط، روند طرح اقدام ملی مسکن در استان شتاب بیشتری باید بگیرد و در این مسیر اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن باید بیش از پیش پای کار آیند.

رحمتی با اشاره به اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن مردم، بر ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و افزود: قانون جهش تولید مسکن مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده، بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه های اجرایی و اداری باید با تمام ظرفیت برای تسریع در اجرای این قانون اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرهای سراب و آذرشهر که با مشکل تامین زمین مواجه هستیم باید دستگاه های مسئول با شتاب بیشتری روند تامین زمین را حل کنند و مسئولان باید خود را در این مورد دغدغه مند بدانند و در این راستا هیچ قصوری از دستگاه های مرتبط پذیرفته نیست.

در این جلسه ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن  و شرکت عمران سهند در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن گزارش ارائه دادند و همچنین آخرین وضعیت تامین اراضی در شهرهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.