رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب

حیدرزاده در پیامی هفته تعاون را تبریک گفت

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، مهدی حیدرزاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمان الرحیم
تعاونوا علی البر و التقوی و لا تعاونوا علی الاثم و العدوان
۱۳ شهریور روز تعاون ، آغازگر حرکتی عظیم در بخش اقتصادی کشور بود و این مزیت نسبی که در تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می تواند نقش موثری ایفا کند.
تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفائی ظرفیت هاست و تعاونگران این سرزمین باید با باور به نقش و جایگاه خویش در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند .
اینجانب ضمن تبریک هفته تعاون به همه تعاونگران عزیز و قدردانی از اهتمام این بزرگواران در ایجادطرح های موثردر سالی که از سوی مقام عظمای ولایت و رهبر فقید و فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری گردیده است امید است با توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و با کیفیت بخشی به این پایه و نهادینه کردن آن در جامعه شاهد رشد و شکوفائی بیش از پیش در حوزه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی باشیم انشاالله
با احترام _ مهدی حیدرزاده
رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب